راهنمای خرید

راهنمای انتخاب و خرید دستگاه ضخامت سنج الکومتر

دستگاه ضخامت سنج رنگ و پوشش و لعاب الکومتر Elcometer کشور انگلستان دارای سه مدل پایه آهنی ، غیر آهنی و آهنی-غیرآهنی می باشد.از این ضخامت سنج رنگ و پوشش برای مصارف و اندازه گیری های مختلف مخصوصا کارشناسی رنگ خودرو و تست رنگ خودرو استفاده می شود.

اشتراک گذاری

ویژگی ها و مشخصات مدل های ضخامت سنج الکومتر

دستگاه ضخامت سنج رنگ خودرو و پوشش و لعاب الکومتر کشور انگلستان دارای سه مدل پایه آهنی، غیر آهنی و آهنی-غیرآهنی می باشد.از این ضخامت سنج رنگ و پوشش برای مصارف و اندازه گیری های مختلف مخصوصا کارشناسی رنگ خودرو و تست رنگ خودرو استفاده می شود. کد A456 برای استفاده بر روی سطح بدنه خودرو و سطوح صنعتی  و کد A311 صرفا جهت استفاده بر روی سطح بدنه خودرو می باشد. برای انتخاب دستگاه مناسب باید المان های مختلفی را در نظر بگیرید که در این مقاله از مجله کارواکس، مرکز تخصصی سرامیک خودرو در کرج، سعی بر این داشتیم تا شما عزیزان را در این انتخالب راهنمایی کنید.

معرفی بهترین دستگاه ضخامت سنج الکومتر

 الکومتر سری A311

دستگاه Elcometer A311 سریعترین ضخامت سنج رنگ خودرو در بازار امروزی است که برای اندازه گیری فوری ضخامت رنگ و گزارشی از وضعیت کلی رنگ استفاده می شود.
سری Elcometer A311 دارای دستگاه های متفاوت برای ضخامت بر روی سطوح آهنی و غیر آهنی است و برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی ایده آل است.

ضخامت سنج رنگ خودر Elcometer A311 به کاربر این امکان را می دهد که به سرعت آسیب های خودرو را که در گزارش های عمومی یا شرایط خودرو هنگام فروش گزارش نشده است شناسایی کند، از جمله:

  • رنگ مجدد پنهان
  • آسیب برخورد خودرو
  • اسپری مجدد خودرو
  • قسمت های پر شده بدنه خودرو

 الکومتر سری A456

ضخامت سنج رنگ، ضخامت سنج روکش و ضخامت سنج لعاب (ضخامت سنج آبکاری) الکومتر مدل Elcometer 456 جهت اندازه گیری ضخامت رنگ، روکش، گالوانیزه، اپوکسی و ... در دو مدل پراب جدا و پراب سرخود تا ضخامت بر روی پایه فلزات آهنی و غیرآهنی به همراه فویل های کالیبراسیون دستگاه الکومتر توسط شرکت Elcometer قابل ارائه می باشد. این سری از الکومترها علاوه بر رنگ خودرو برای برای تشخیص ضخامت رنگ سطوخ صنعتی نیز قابل استفاده است.

با توجه به مطالب بالا به طور خلاصه اگر در زمینه کارشناسی رنگ و ضخامت رنگ خودرو فعالیت دارید مدل A311CFNFBI برای سطوح آهنی و غیر آهنی و مدل A311CFBI مناسب کار شما می باشد. اما اگر علاوه بر خودرو از دستگاه الکومتر برای سطوح صنعتی هم میخواهید استفاده کنید مدل بدون پراب A456CFSI1 و مدل پراب جدا شونده A456CFSS با امکانات مناسب از جمله اتصال به کامپیوتر و اتصال به گوشی های اندروید و Ios ، مقرون به صرفه مناسب کار شما می باشد.

0 نظرات

نظری ثبت نشده است

افزودن نظر جدید

لینک کوتاه