0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
ساخت سیلورادو ینکو توسط SVE، هیولایی با قدرت ۸۰۰ اسب

کسانی که آرزوی خرید یک سیلورادو قدرتمند را داشتند به آرزوی خود رسیده‌اند. البته سیلورادو به‌خودی‌خود پیکاپ بسیار توانمند و خوبی است و فروش بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه از آن تنها در نیمهٔ اول امسال این موضوع را تصدیق می‌کند اما برای کسانی که خواهان قدرت و گشتاور عظیم و دود کردن لاستیک هستند، شرکت SVE نسخه‌ای تقویت‌شده از سیلورادو را با نام ینکو S/C معرفی کرده است.

این شرکت برای ساخت این سیلورادوی قدرتمند همکاری نزدیکی با شورلت داشته است و این رابطهٔ نزدیک موجب شده SVE پیش از دیگران به تولیدات جنرال موتورز مثل خودروهایی که هنوز معرفی نشده‌اند و یا حتی پیشرانه‌هایی که ممکن است ما کاملاً از آن‌ها بی‌خبر باشیم دسترسی پیدا کند. پروژهٔ ساخت سیلورادو ینکو S/C یک سال پیش آغاز شده و در آن از بسیاری از تجربیات و تکنولوژی‌های حاصل از پروژه‌های قبلی SVE در تقویت کامارو و جی‌ام‌سی کانیون استفاده شده است.

در سیلورادو از پیشرانهٔ دست‌ساز و آشنای ۶.۲ لیتری V8 با بخش داخلی فورج‌کاری شده استفاده شده است که ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۷۶ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور قدرتمند به یک گیربکس ارتقاءیافته با پکیج کلاچ جدید و مبدل گشتاور سفارشی متصل شده است و انتقال قدرت دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل هم برای آن قابل انتخاب است. ارتقاء سیستم تعلیق، اگزوز تیون شده و ترمزهای بزرگ برمبو با گزینه‌های رنگی قابل سفارش نیز از دیگر ویژگی‌های این پیکاپ اسپرت هستند. سیلورادو ینکو روی رینگ‌های ۲۲ اینچی SVE قرار گرفته که در سه رنگ مختلف قابل انتخاب هستند.

SVE سیلورادو ینکو S/C را می‌توان در همهٔ نمایندگی‌های فروش شورلت سفارش داد اما کسانی که خواهان خرید آن هستند باید عجله کنند زیرا SVE تنها ۵۰ دستگاه از آن تولید خواهد کرد. هنوز قیمت این سیلورادو اعلام نشده اما مطمئناً خودروی ارزانی نخواهد بود.