0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
سگ بزرگ، نام شاسی‌بلند جعبه‌ای شکل جدید هاوال!

هاوال رسماً جدیدترین شاسی‌بلند خود را در چین معرفی کرده و برای مطابقت با استایل آفرودی و جعبه‌ای شکل آن نامی جالب انتخاب کرده است. این خودرو داگو (DaGou) نام گرفته که ترجمۀ آن سگ بزرگ است. این نام پس از برگزاری یک نظرسنجی عمومی انتخاب شده و با توجه به استایل متفاوت این شاسی‌بلند جدید با دیگر محصولات هاوال، نام مناسبی به نظر می‌رسد. در طراحی داگو یا سگ بزرگ فرمی بسیار مربعی و جعبه‌ای شکل با روشی نه‌چندان متفاوت با فورد برانکوی آینده ایجاد شده است.

چراغ‌های جلوی دایره‌ای، سپر جلوی بزرگ و برجسته با محافظ زیر و قلاب‌های بکسل، روکش‌های پلاستیکی مشکی در دهانهٔ گلگیرها، رینگ‌های مشکی و نقره‌ای، لاستیک‌های آلترین و ریل‌های روی سقف از ویژگی‌های طراحی این کراس‌اوور آفرودر نمای چینی هستند. در عقب داگو نیز چراغ‌های L شکل و نوشتهٔ برجستهٔ HAVAL جلب‌توجه می‌کند. این ماشین ۴,۶۲۰ میلی‌متر طول، ۱,۸۹۰ میلی‌متر عرض و ۱,۷۸۰ میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۲,۷۳۸ میلی‌متر است اما ویژگی مهم داگو فاصلهٔ قابل‌توجه ۲۰۰ میلی‌متری آن از سطح زمین است.

طراحی کابین داگو نیز به همان اندازهٔ بیرون آن غیرمعمول، منحصربه‌فرد و متمایز است. کابین این سگ بزرگ در نگاه اول با دستگیرهای بزرگ روی درها و یکی هم روی داشبورد برای سرنشین جلو، بسیار آفرودی به نظر می‌رسد. غربیلک فرمان قطور، صفحه آمپر تمام دیجیتالی، نمایشگر مرکزی بزرگ، پد شارژ بی‌سیم موبایل دریچه‌های تهویهٔ افقی و انتخاب‌گر دندهٔ دوار هم از دیگر ویژگی‌های داخلی داگو هستند.

هاوال برای سگ بزرگ خود دو پیشرانهٔ مختلف را در نظر گرفته است. موتور اول یک نمونهٔ ۱.۵ لیتری با ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور است درحالی‌که پیشرانهٔ دوم از نوع ۲ لیتری بوده و ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.