0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
لامبورگینی دیگر در نمایشگاه‌های خودرویی شرکت نمی‌کند

وب سایت پدال: حتی پیش از لغو نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ هم لامبورگینی اعلام کرده بود در این رویداد مهم حضور نخواهد یافت. هم‌اکنون ایتالیایی‌ها تایید کرده‌اند دلیل خوبی برای این کار داشته‌اند. مدیر بازاریابی و روابط عمومی لامبورگینی در مصاحبه با اتوکار تائید کرده تصمیم لامبورگینی برای عدم حضور در نمایشگاه‌های خودرویی به این دلیل است که شرکت قویاً معتقد است ارتباطی صمیمی و نزدیک با مصرف‌کنندگان یک عنصر کلیدی بوده و نمایشگاه‌های خودرویی دیگر با این فلسفه سازگار نیستند.

به‌طور سنتی لامبورگینی جدیدترین سوپرکارهای خود را در نمایشگاه‌های بین‌المللی به معرض نمایش می‌گذاشت اما این روند دیگر خاتمه می‌یابد. آخرین سوپرکار لامبورگینی که در معرض دید عموم قرار گرفت سیان هیبرید ۸۰۸ اسبی بود که روانه نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ شده بود.

اوایل همان سال نیز لامبورگینی آونتادور SVJ رودستر در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ رونمایی شد. این خودروساز ایتالیایی در سال ۲۰۱۸ نیز از اوراکان پرفورمنته اسپایدر در ژنو پرده‌برداری کرده بود.

مدیر لامبورگینی تائید کرده این خودروساز همچنان رویدادهای منحصربه‌فرد برای مشتریان همچون رونمایی از خودروهای جدید در مکان‌های خاص را پیگیری خواهد کرد. این شرکت همچنین رویدادهای سبک زندگی را برگزار کرده و در آن از افراد خاص برای بازدید از محصولات جدید دعوت خواهد کرد.

اگرچه لامبورگینی می‌داند نمایشگاه‌های خودرویی در گذشته افراد زیادی را به این رویدادها می‌کشاندند اما رویدادهای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی باعث تغییر قابل‌توجه این روند شده‌اند. البته این موضوع جای تعجب ندارد زیرا حضور خودروسازان در نمایشگاه‌ها رو به کاهش است. بنتلی و استون مارتین نیز قبلاً غیبت خود در ژنو ۲۰۲۱ را به اطلاع رسانده‌اند.

لامبورگینی تاریخ اولین رویداد خاص خود را اعلام نکرده اما اولین خودرویی که به این روش معرفی خواهد شد احتمالاً نسخه‌ای جدید از مدل پیست محور آونتادور SVR خواهد بود.