0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
لامبورگینی سیان FKP 37 رودستر در راه است

وب سایت پدال: سؤال کوتاه: کدام سوپرکار حدود ۱۰ سال است که در بازار حضور داشته و سازنده آن هنوز هم به دنبال تولید نسخه‌هایی جدید از آن است؟ بله پاسخ لامبورگینی آونتادور است. جدیدترین نسخه از این هیولای ۱۲ سیلندر پیشرانه وسط سیان FKP 37 است که اولین محصول هیبریدی لامبورگینی محصول شده و درعین‌حال قوی‌ترین خودروی جاده‌ای تاریخ سنت آگاتاست. گفته می‌شود در آینده‌ای نزدیک این کوپه الکتریکی شده سقف خود را از دست خواهد داد.

فعلاً جزئیات زیادی در دست نیست اما شایعات نشان می‌دهند لامبورگینی قبلاً توانسته این خودروها را بفروشد. هنوز معلوم نیست که نسخه رودستر هم همانند مدل کوپه به تعداد ۶۳ دستگاه تولید خواهد شد یا اینکه خاص‌تر از برادر سقف ثابت خواهد بود؛ اما از نظر قیمتی انتظار می‌رود این خودرو گران‌تر از بهای ۳.۶ میلیون دلاری سیان کوپه باشد.

اگر سیان ۸۱۹ اسب بخاری جدید همانند وننو رودستر ۲۰۱۳ باشد شاید اصلاً سقف نداشته باشد. لامبورگینی چیزی درباره سقف این هیولا نگفته اما ما می‌دانیم که رونمایی این خودروی جدید اواخر سال جاری میلادی انجام خواهد شد.

اما بد نیست خبری از آونتادور هم بدهیم که آخرین خبرها نشان داده شاید این خودرو تا سال ۲۰۲۴ تولید شده و پس از آن نسخه‌ای الهام گرفته از کانسپت ترزو میلنیو جایگزینش شود. پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی این خودرو آینده مشخصی ندارد اما احتمالاً از کمک الکتریکی برای پاس کردن قوانین آلایندگی استفاده خواهد شد. دنیا بدون نیروگاه ۱۲ سیلندر لامبورگینی چندان معنی نمی‌دهد.

اوراکان کوچک‌تر هم ظاهراً پذیرای نسخه‌ای داغ‌تر با پسوند STO خواهد شد تا نزدیک‌ترین نسخه به اوراکان سوپر تروفئو باشد. نسخه جاده‌ای اوروس ST-X نیز در راه بوده و مدل هیبریدی آن نیز عرضه خواهد شد.