0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز پی وان ادیشن، دلجویی به سبک ژرمن‌ها!

حدود یک هفته پس از معرفی نسخه پیست محور مرسدس-ای ام جی بلک سریز، هم‌اکنون اعلام شده نسخه تولید محدود این هیولا فقط در دسترس خریداران هایپرکار هیبریدی ای ام جی وان خواهد بود.

این خودرو که GT بلک سریز پی وان ادیشن نام داشته ظاهراً برای جلب نظر خریداران ای ام جی وانی تولید می‌شود که موعد تحویل خودروی‌شان به خاطر برخی اتفاقات در زمان توسعه این هایپرکار به تعویق افتاده است. در واقع ژرمن‌ها می‌خواهند دل خریداران وان را به دست بیاورند.

سه تصویر منتشر شده در سایت طرفداران مرسدس تنها تصاویر از GT بلک سریز پی وان ادیشن هستند که وجود داشته و اگرچه از کیفیت بالایی برخوردار نیستند اما ظاهر خودرو را به خوبی نشان می‌دهند.

قابل‌توجه‌ترین جنبه‌ی پی وان ادیشن پوشش منحصربه‌فردی است که بسیار شبیه طراحی بدنه‌ی خودروی فرمول ۱ سال ۲۰۲۰ مرسدس بنز می‌باشد. البته هم‌اکنون خودروی فرمول ۱ مرسدس دارای پوشش مشکی بدنه می‌باشد. با توجه به این موضوع، بخش جلوی خودرو رنگ نقره‌ای را به خود گرفته اما هرچه به سمت عقب حرکت می‌کنیم نقش رنگ مشکی پررنگ‌تر می‌شود. به این موارد باید سمبل‌های ستاره سه پر مرسدس را نیز اضافه کنیم.

GT بلک سریز پی وان ادیشن از رینگ‌های مشکی و رکاب‌های جانبی خاص سود می‌برد. تکمیل کننده تغییرات این خودرو نیز عناصر منحصربه‌فرد کابین هستند. برای مثال صندلی‌های مسابقه‌ای از چرم مشکی و دوخت متضاد سود برده و کنسول مرکزی و داشبورد نیز از همین طرح استفاده کرده‌اند.