0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
معرفی بنتلی کانتیننتال GT اوروم مولینر، هاله‌ای از اشرافیت!

وب سایت پدال: شاید با خود فکر کنید وقتی مالک یک بنتلی باشید دیگر نیازی به خاص بودن بیشتر نخواهید داشت اما در بحث محصولات لوکس این موضوع به ندرت رخ می‌دهد.

مثال بارز این قضیه همین کانتیننتال GT اوروم ادیشن مولینر است که به‌طور انحصاری برای مشتریان بنتلی در خاورمیانه، هند و آفریقای جنوبی تولید شده است. مدل ویژه‌ای که مشاهده می‌کنید اخیراً در شوروم بنتلی در دوبی به نمایش درآمده است.

تمامی مدل‌های اوروم ادیشن دارای عناصر مشکی استاندارد، رینگ‌های 22 اینچی طلایی، نشان‌های طلایی و خاص مولینر و عناصر طلایی‌رنگ در بدنه می‌باشند. این یکی که می‌بینید با رنگ بدنه مشکی و عناصر طلایی تولید شده و ترکیب جذابی به وجود آورده است.

داخل کابین نیز همین طرح طلایی دیده می‌شود به گونه‌ای که از پلاک‌های طلای 18 عیار و عناصری به همین رنگ استفاده شده است. یکی از شاخص‌ترین عناصر کابین نوار طلایی‌رنگی است که در عرض داشبورد بکار رفته است. همچنین روی سطوح مختلف دوخت های طلایی دیده می‌شود. کف‌پوش‌ها نیز در لبه‌ها از همین رنگ سود برده‌اند و روی فرمان نیز نواری طلایی مشهود است.

به محض اینکه وارد کابین شوید خواهید فهمید که این بنتلی دست‌پرورده بخش مولینر است زیرا ویژگی‌های خاص زیادی دارد.

نهایتاً هم به بحث زیر کاپوت می‌رسیم. نشان 12 روی بدنه حاکی از تعداد سیلندرهای پیشرانه است. نیروگاه 12 سیلندر 6 لیتری این خودرو قدرت 626 اسب بخاری و گشتاور 900 نیوتون متری تولید کرده و باعث ایجاد شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.6 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 333 کیلومتر در ساعتی می‌شود.ش