0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
پنج محصول تازه عرضه شده از برند KG Mobility

KG Mobility اکنون با برند و نام جدید خود در نمایشگاه خودرو سئول حضور دارد. نخستین محصول این شرکت که خودرو پایه آن محسوب می‌شود، کی جی موبیلیتی تورس TX‌ نام دارد. این خودرو نسخه آفرودی سانگ یانگ تورس است که سال پیش معرفی شد. رینگ‌های 20 اینچی با لاستیک‌های مخصوص بیراهه نوردی، سیستم تعلیق تقویت شده، نورافکن‌های اضافه و لوازم جانبی دیگر به این خودرو اضافه شده‌اند. تورس TX در آینده نزدیک با قیمت 27 هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

تورس آخرین مدل این شرکت است که به پیشرانه احتراق داخلی مجهز است و پس از آن تمامی مدل‌های KG Mobility با موتورهای برقی به بازار عرضه خواهند شد. نسخه الکتریکی تورس با پسوند EVX در همین نمایشگاه حضور داشت که علاوه بر پیشرانه، در ابعاد نیز با مدل بنزینی تفاوت دارد. این خودرو به موتور الکتریکی با قدرت 204 اسب بخار مجهز است و نیروی آن نیز توسط باتری لیتیوم آهن فسفات 73.4 کیلووات ساعتی بی وای دی تامین می‌شود. نسخه الکتریکی تورس تنها در قالب تیپ دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود، در حالی که تورس بنزینی چهار چرخ محرک است. فروش تورس بنزینی با قیمت 48.5 میلیون وون (37200 دلار) از نیمه دوم سال جاری میلادی در کره جنوبی آغاز خواهد شد.

به جز تیپ‌های برقی و بنزینی سانگ یانگ تورس، سه خودرو دیگر این برند تحت عنوان مدل‌های مفهومی معرفی شدند. پیکاپ KG Mobility O100 یکی از آن‌ها است که براساس تورس الکتریکی ساخته شده است. دیگر مدل مفهومی این برند، کراس اوور اندازه متوسط KG Mobility KR10 است که یک طراحی فانتزی مبتنی بر شاسی بلند سانگ یانگ کوراندو محسوب می‌شود. در نهایت سومین مدل مفهومی این برند، شاسی بلند بزرگ KG Mobility F100 Concept بود که قرار است تا یک خودرو توانمند در خارج جاده باشد. تولید این سه خودرو در سال 2026 آغاز خواهد شد

 

اخبار خودرو روز دنیا را از کارواکس بخواهید