0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
پورشه ۹۱۱ با طعم دل‌نشین آفرود!

رویه‌ای جدید و امیدوارکننده وجود دارد که در چند ماه اخیر به وفور دیده شده است. برخی از کمپانی‌های تیونینگ محصولاتی ماجراجویانه بر مبنای پورشه ۹۱۱ تولید کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به راف رودئو و KMR سافاری ۹۱۱ اشاره کرد. البته تیونری آلمانی با نام Delta4x4 نسخه‌ای فوق‌العاده‌ از ۹۱۱ آفرود را تولید کرده که قطعاً ارزش دیدن را دارد.

این کمپانی می‌گوید در طراحی این ۹۱۱ منحصربه‌فرد از محصولات رالی داکار این برند در دهه ۸۰ میلادی الهام گرفته است. خودروی تیون شده از نسل ۹۹۲ و نسخه کررا ۴S بوده و بنابراین پایه و اساس بسیار خوبی برای تولید یک خودروی آفرود وجود داشته است.

Delta4x4 درخواست بسیار خاصی را از یک کارآفرین آلمانی دریافت کرده است. او می‌خواسته ۹۱۱ کررا ۴S صفرکیلومترش به محصولی ماجراجویانه که به راحتی بتواند از آلمان تا داکار سفر کند تبدیل شود. در واقع او می‌خواسته ۹۱۱ افسانه‌ای رالی پاریس داکار را احیا کند. قطعاً این خودرو همان چیزی است که مشتری انتظارش را داشته است.

تاکنون تنها چند رندر که پیش‌نمایش محصول اصلی هستند در دسترس رسانه‌ها بوده و ما هم آن را دوست داریم. نوار نورانی با طراحی خاص و روف راک متمایز باعث ایجاد ظاهری کاملاً آفرود شده‌اند. مهم‌تر اینکه شاسی تقویت شده جدید با ارتفاع ۲۵۰ میلی‌متری از سطح زمین باعث می‌شوند این خودرو توانایی‌های بیشتری در زمین‌های خارج شهری داشته باشد.

با توجه به جزئیات منتشر شده می‌توان گفت این خودرو هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. این تیونر اظهار داشته ۹۱۱ آفرود خود را سال آینده رونمایی خواهد کرد. مشتاقیم بدانیم این خودرو در بحث قوای محرکه نیز بهبودی خواهد داشت یا خیر.