0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مهلت اعلام مدل های خودرو وارداتی دست دوم ابلاغ شد + جزئیات

به موجب دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت، همانطور که در اطلاعیه‌ای اعلام شده است، شرکت‌هایی که قصد واردات خودروهای دست دوم را دارند، موظف به اعلام نوع، مدل (سال تولید) و زمان مورد نظر برای واردات خودروهای خود تا تاریخ ۲۴ مرداد ماه جاری هستند.

چند هفته قبل، مجلس شورای اسلامی به واردات خودروهای دست دوم رای مثبت داد. به همین منظور، انجمن حرفه‌ای شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو در نامه‌ای به شرکت‌هایی که قصد واردات خودروهای دست دوم را دارند، تاکید کرده است که وارد کنندگان موظف هستند طبق دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت نوع و زمان واردات خودروی مورد نظر خود را حداکثر تا تاریخ ۲۴ مرداد امسال اعلام کنند.

در این نامه آمده است: پس از برگزاری جلسه انجمن در تاریخ ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ با کارشناسان دفتر اداره کل صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر روند اعطای مجوز واردات خودروهای دست دوم و بررسی مقتضی جهت انجام تدابیر لازم، لطفاً در صورتی که شرکت شما یا شرکت مادر مربوطه قصد واردات خودروهای دست دوم را دارد، با اعلام و تعیین زمان، نوع و مدل، برند (نشان)، حجم موتور، سقف تعداد و ارزش خودروهای مورد نظر، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ را به انجمن اعلام نمایید.

منبع خبرخودرو بانک