0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
بوگاتی میسترال طلایی رنگ با قیمت 5.5 میلیون دلار

بوگاتی در گردهمایی موتور اسپرت کوئیل از میسترال طلایی رنگ رونمایی کرده است. البته تفاوت آشکاری میان این خودرو و شیرون عصر طلایی وجود دارد چراکه میسترال فاقد طراحی‌های خاص جانبی مشهود در شیرون است. وقتی دو خودرو را از پروفایل جانبی مقایسه کنید به نظر می‌رسد میسترال از رنگ روشن‌تری استفاده می‌کند هرچند احتمال دارد این تفاوت بصری به دلیل نور تابیده شده به بدنه خودروها باشد چراکه در تصاویر منتشر شده از شیرون عصر طلایی سایه‌های بیشتری روی بدنه وجود دارد.

شیرون عصر طلایی از بدنه‌ای دو رنگ سود می‌برد به گونه‌ای که دماغه به رنگ مشکی درآمده است و رنگ طلایی در گلگیرهای جلو شروع می‌شود؛ اما تقریباً تمامی بخش‌های بدنه میسترال به جز پوشش پیشرانه، بخش‌های پایینی رکاب‌های جانبی و سپر عقب دارای رنگ طلایی هستند. همچنین هر دو خودرو دارای رینگ‌های طلایی هستند ولی طراحی آن‌ها با یکدیگر فرق می‌کند. بوگاتی میسترال طلایی رنگ ازالگوی پره‌های پیچیده‌تری در رنگ‌ها سود می‌برد و عناصر مشکی‌رنگ نیز در آن‌ها وجود دارد درحالی‌که رینگ‌های ۵ پره شیرون کمی ساده‌تر به نظر می‌رسند.

 

دو خودروی یاد شده از کابینی با ترکیب رنگ‌های مشکی و طلایی استفاده می‌کنند. در تصاویر منتشر شده از میسترال تنها برخی جزئیات بخش داخلی خودرو دیده می‌شوند. ضمن اینکه یکی از ویژگی‌های شاخص کابین شیرون عصر طلایی طراحی خودروهای شاخص بوگاتی روی پانل درب‌هاست. به عنوان سخن پایانی باید گفت میسترال تنها به تعداد ۹۹ دستگاه تولید خواهد شد و قرار است اولین نمونه آن در سال ۲۰۲۴ به دست مشتری برسد. قیمت هر دستگاه از این خودرو به حدود ۵.۵ میلیون دلار می‌رسد و همه آن‌ها نیز قبلاً به فروش رسیده‌اند. میسترال به پیشرانه ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربوی مشهور بوگاتی با ۱۵۷۷ اسب بخار قدرت مجهز است و می‌توان آن را سریع‌ترین رودستر دنیا دانست. قبلاً فقط نسخه مشکی‌رنگ میسترال در دنیای واقعی به نمایش درآمده بود هرچند در رندرهای آن رنگ‌های گوناگونی دیده شده‌اند. البته رنگ طلایی بکار رفته در خودروی موردبحث ما جزئیات طراحی بدنه را به خوبی نشان می‌دهد.

منبع خبر: پدال