0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
آیا کادیلاک سلستیک می‌تواند رقیب رولزرویس باشد؟

مطلبی که در ادامه خواهید خواند نظرات وب‌سایت بی‌ام‌و بلاگ در رابطه با کادیلاک سلستیک و رقابتش با رولزرویس بوده و پدال دخل و تصرفی در آن ندارد اما خواندنش خالی از لطف نخواهد بود.

ما معمولاً طرفدار جنرال موتورز نیستیم زیرا اکثر محصولات این خودروساز قیمت ارزانی دارند و یک خودرو با نشان‌های گوناگون به شمار می‌روند؛ اما زمانی که غول خودروسازی آمریکا برخی از بهترین خودروهای چند سال اخیر را رونمایی کرد احترام زیادی برایش قائل شدیم. شاید شورولت کوروت C8 بهترین خودروی اسپرت نسبت به مبلغ پرداختی در دنیا باشد و کادیلاک CT5-V بلک وینگ نیز بهتر از سدان های غیر CS بی‌ام‌و عمل کند. همچنین کادیلاک لیریک جدید نیز بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد. ولی علیرغم اینکه کادیلاک در این اواخر روی غلتک افتاده و خوب عمل می‌کند، اما آیا می‌تواند با رولزرویس سرشاخ شود؟ این یک ادعای بسیار بزرگ برای کادیلاک بوده، خودروسازی که به ندرت می‌تواند با مرسدس بنز E کلاس رقابت کند. هرچند باید گفت کادیلاک می‌خواهد با سلستیک جدید شانس خود در برابر رولزرویس را آزمایش کند.

کانسپت جدید کادیلاک سلستیک ماه آینده معرفی خواهد شد اما این برند لوکس آمریکایی اخیراً برخی تصاویر از این خودرو را منتشر کرده است. با توجه به تصاویر می‌توان گفت با خودرویی بزرگ روبرو خواهیم شد که از رینگ‌های ۲۳ اینچی استفاده می‌کند و کابین آن از ژاکت چرمی و قرمز رنگ ادی مورفی الهام می‌گیرد. اشتباه نکنید، طراحی سلستیک جذاب از کار درآمده و از خطوط تیز زیاد، سطوح نرم و برخی تکنولوژی‌های قابل‌توجه در آن استفاده شده است. ولی شایعاتی وجود دارند که می‌گویند کادیلاک قیمت حدود ۳۰۰ هزار دلاری را برای سلستیک تعیین خواهد کرد. با این پول می‌توانید رولزرویس گوست بخرید. آیا سلستیک تا این اندازه خوب به نظر می‌رسد؟ خیر.

 

البته تضمینی وجود ندارد که این شایعات درست باشند. هرچند اکثر خبرگزاری‌ها این اخبار را منتشر کرده‌اند و شاید در نهایت چنین قیمتی را ببینیم. البته اگر کادیلاک تصمیم بگیرد سلستیک را با قیمت ۳۰۰ هزار دلار عرضه کند می‌ترسیم از همان ابتدا شکست بخورد. ما نمی‌توانیم مشتریانی را ببینیم که چنین مبلغ گزافی را برای کادیلاکی صرف کرده‌اند که کمی مینی مالیستی به نظر می‌رسد و درعین‌حال می‌توانستند این پول را صرف خرید گوست یا بنتلی مولسان یا حتی مرسدس بنز مایباخ کنند. این سه برند نه تنها به خاطر محصولات بسیار لوکس شناخته شده‌اند بلکه خودروهای کنونی آن‌ها لوکس‌تر از سلستیک حاضر در تصاویر به نظر می‌رسد.

در نظر داشته باشید ما طرفدار احیای کادیلاک هستیم. ما دوست داریم این برند با همان روند ماه‌های اخیر خود به پیش برود. همچنین از دیدن اینکه یک برند لوکس آمریکایی با تاریخچه‌ای عالی بتواند با ژرمن‌ها رقابتی تمام‌عیار داشته باشد لذت می‌بریم؛ اما فکر می‌کنیم کادیلاک اگر بخواهد به مصاف رولزرویس یا بنتلی برود اشتباه بزرگی را مرتکب خواهد شد. این شرکت بهتر است با قیمت ۱۰۰ هزار دلاری سلستیک به جنگ مرسدس S کلاس یا بی‌ام‌و سری ۷ برود. در غیر این صورت قیمت‌گذاری بسیار بالا که معمولاً صرف محصولات و برندهای فوق لوکس می‌شود یک اشتباه خواهد بود. شما درباره گفته‌های بی‌ام‌و بلاگ چه نظری دارید؟ آیا سلستیک می‌تواند در برابر برندی همچون رولزرویس موفق باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.