0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
چه زمانی خودروهای JAECOO وارد بازار ایران می‌شود؟

در آوریل 2023، برند JAECOO اولین فعالیت مهم خود را انجام داد و توجه رسانه ها را از بیش از 60 کشور و منطقه در سراسر جهان به خود جلب کرد. JAECOO در دوره ای خاص از تحول در صنعت خودرو متولد شد. این برند جدید آفرودی تلاش می‌کند تا منعکس کننده تغییرات جدید و عرضه خودروها باشد و ارائه یک تجربه خوب، توسعه مستمر در بخش های مختلف بازار را در برنامه دارد.

زمانی که گروه مخاطب این برند یعنی "نخبگان جدید شهری" به عنوان تارگت بازاریابی انتخاب شد، برند JAECOO برای برآورده کردن نیازهای شخصی این گروه از مخاطبان در محصولات خودرو و خدمات مسافرتی، به وجود آمد. نام JAECOO از ترکیب کلمه آلمانی "Jäger" و کلمه انگلیسی "Cool" الهام گرفته شده است، که نشان دهنده ماموریت JAECOO برای"اکتشاف و پشتکار" است، که با روحیه خود کاوشگری "نخبگان شهری مدرن" که به دنبال ماجراجویی معنوی و آینده باشکوه هستند، منطبق است.

اکنون می‌دانیم که کاربران نه تنها برای حمل و نقل، بلکه برای دستیابی به ارزش های شخصی خود و نشان دادن شخصیت خود، وسایل نقلیه می خرند. با هدایت این روند بازار، JAECOO به عنوان یک SUV خارج از جاده شهری عرضه شده است که به طور کامل نیازهای مسافرتی گروه کاربری را برای طعم بدیع و کاوش در فضای باز برآورده می کند و تجربه رانندگی شیک را به ارمغان می آورد. در همین حال، JAECOO نه تنها تجربه رانندگی نهایی را از طریق سیستم بی‌نظیر آفرود هوشمند ARDIS و طراحی کاربرپسند با جزئیات بسیار به ارمغان می‌آورد، بلکه تلاش می‌کند تا زنجیره نوآوری فناوری را در برابر جهانی شدن و عصر جدید ایجاد کند و اکوسیستم خودرویی جدیدی ایجاد کند.

در ماه سپتامبر اولین مدل سبک خارج از جاده و آفرودی JAECOO با نام JAECOO 7 در اروپای شرقی عرضه می شود و به تدریج در کشورهایی مانند مکزیک، عربستان سعودی و شیلی عرضه خواهد شد. همچنین در آینده در بازار آسیای مرکزی عرضه خواهد شد.

وقتی ماهیت وسایل نقلیه تغییر می کند و آینده هوشمندی مشخص می شود، زمان پیشی گرفتن برند جدید فرا رسیده است. درهای دنیای جدید از قبل باز شده است. آیا JAECOO به عنوان "افسانه در آسیای JAECOO مرکزی" عمل می کند و دنیای جدیدی را برای SUV های خارج از جاده باز می کند؟ صبر کنیم و ببینیم.

منبع خبر: خودرو بانک