0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
لامبورگینی کانتاش گرگ وال استریت حراج می شود!

به گزارش خبر گزاری پدال: فیلم سینمایی گرگ وال‌استریت حاوی دو دستگاه کانتاش بود که یکی از آن‌ها پایانی تراژیک داشت اما نسخه آسیب ندیده این سوپرکار ایتالیایی قرار است در هفته لاکچری RM Sotheby’s چکش حراج بخورد. گفته می‌شود خودروی یاد شده شاید با حداکثر قیمت ۲ میلیون دلار به فروش برسد.

لامبورگینی حدود ۶۵۰ دستگاه از کانتاش سالگرد ۲۵ سالگی را تولید کرد که ۲۳ دستگاه آن‌ها از رنگ بیانکو پولو مشابه خودروی حاضر در فیلم سود می‌بردند. هوراچیو پاگانی که بعدها کمپانی پاگانی را تأسیس کرد وظیفه به‌روزرسانی ظاهری کانتاش را بر عهده داشت. در این خودرو شاهد سپرهای جلو و عقب بازنگری شده و ورودی‌های هوای پشت درب‌ها هستیم. اگرچه برخی افراد ظاهر کانتاش سالگرد ۲۵ سالگی را جنجال‌برانگیز می‌دانند و معتقدند برخی عناصر بدنه از فراری تستاروسا الهام گرفته شده‌اند اما هیچ‌کسی نمی‌تواند به پرفورمنس کانتاش ایرادی بگیرد. بی‌شک نسخه ۲۵ سالگی کانتاش سریع‌ترین مدل خانواده است و می‌تواند در عرض ۴.۷ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این مدل نیز به ۲۹۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

لامبورگینی کانتاش در فیلم سینمایی گرگ وال‌استریت نقش مهمی در یکی از صحنه‌ها داشت. در این صحنه جوردن بلفورت (با بازی لئوناردو دی کاپریو) که کاملاً تحت تأثیر مواد مخدر قرار گرفته بود به سمت خودرو می‌خزد و به سختی وارد کابین می‌شود. او سپس با کانتاش به موانع و خودروهای دیگر برخورد و نهایتاً پلیس او را بازداشت می‌کند. گمانه‌زنی‌های زیادی درباره کانتاش آسیب دیده وجود دارد. مشهورترین روایت این است که مارتین اسکورسیزی (کارگردان فیلم) به استفاده از کانتاش واقعی در فیلم تأکید داشته زیرا از ظاهر نسخه غیرواقعی این خودرو به‌هیچ‌عنوان رضایت نداشته است. البته شک و تردیدهایی درباره کانتاش آسیب دیده و اینکه آیا از نوع سالگرد ۲۵ سالگی بوده یا خیر وجود دارد. مدل سالم که با شماره شاسی KLA12722 شناخته می‌شود تا چندی دیگر در حراجی حضور خواهد یافت. به لطف حضور در فیلم سینمایی گرگ وال‌استریت، این کانتاش سفید قطعاً شهرت زیادی دارد و تخمین زده می‌شود با حداکثر قیمت ۲ میلیون دلار به فروش برسد.