0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
انتشار عکس های نیسان مورانو جدید 2024

کراس‌اوور اندازه متوسط مورانو که نام آن از روی یکی از جزایر ایتالیا انتخاب شده است، اولین بار در سال ۲۰۰۲ معرفی شد. در ابتدا، این مدل فقط برای بازار آمریکای شمالی طراحی شده بود، اما در سال ۲۰۰۴ فروش رسمی این شاسی بلند در اروپا آغاز شد. امروزه نسل سوم مورانو در خط مونتاژ قرار دارد که رونمایی رسمی آن در بهار سال ۲۰۱۴ در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک انجام گرفت و در پایان سال ۲۰۱۸ دست‌‌خوش تغییراتی جزئی شد. مورانو یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های حاضر در خط تولید این شرکت است و تا همین اواخر مشخص نبود که آیا برند ژاپنی قصد عرضه نسل جدیدی از آن را دارد یا خیر. با این حال، عکس‌های لورفته که چند روز پیش منتشر شد، نشان می‌دهد جانشینی برای آن در راه است.

این کراس‌اوور جدید ابعاد معمولی خود را حفظ خواهد کرد، در حالی که به سبک شاسی بلندهای جدید این برند از جمله کراس‌اوور برقی نیسان آریا که سه سال پیش عرضه شد، طراحی خواهد شد. طراحی مشابهی در بخش جلو با جلوپنجره ذوزنقه‌ای به چشم می‌خورد که با چراغ‌های جلوی جدید ترکیب شده است. ستون‌های عقب نیز به سبک آریا طراحی شده‌اند. برخلاف روند کنونی در صنعت خودروسازی، مورانو دستگیره‌های درب سنتی را حفظ خواهد کرد. چراغ‌های عقب به صورت یک نوار نوری سراسری درآمده‌اند، در حالی که جایگاه پلاک به سپر عقب منتقل خواهد شد. نمونه‌های اولیه موجود در عکس‌های لورفته دارای برف پاک‌کن شیشه عقب نیستند که به احتمال زیاد زیر اسپویلر قرار خواهد گرفت.

 
 

 

هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات فنی این کراس‌اوور در دسترس نیست، اما احتمالا این مدل همچنان روی پلتفرم D ساخته شود که برای خودروهای کلاس D دیفرانسیل جلو و برخی کراس‌اوورهای اندازه متوسط تمام چرخ محرک نیسان و اینفینیتی استفاده می‌شود. همچنین ممکن است موتور آن با تغییرات جزئی و قدرت بیشتر (موتور ۳.۵ لیتری V6 فعلی توان ۲۴۹ اسب بخار و گشتاور ۳۲۵ نیوتن متر تولید می‌کند) دوباره مورد استفاده قرار بگیرد، در حالی که جعبه‌دنده متغیر پیوسته با یک جعبه‌دنده ۹ سرعته اتوماتیک جایگزین خواهد شد.

 
 
منبع خبر: خودرو بانک