0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
ری را، نخستین کراس‌اوور ملی ایران‌خودرو در آستانه رونمایی

ری را دومین کراس‌اوور ملی پس از سایپا آریا، بر مبنای پلت فرم ملی IKP1 طراحی و تولید شده است. IKP1 نمونه ایرانیزه شده پلت فرم PF1 پژو سیتروئن بوده و ری‌را نیز درواقع نسخه‌ی بومی‌شده نسل قبلی پژو ۲۰۰۸ است.

نام ری را که تا پیش از رونمایی با کد فنی K125 شناخته می‌شد، در گویش مازندرانی به معنای باران، زن و یا نام بانویی که به جنگل‌ها زیبایی می‌بخشیده و البته نام قدیمی شهر بابل بوده و قرار است در سایت ایران‌خودرو در استان مازندران تولید شود.

مشخصات فنی و امکانات ریرا

ایکو ریرا در ابعاد مشابه به پژو ۲۰۰۸ ایکاپ است و در فاز اول تولید با دو پیشرانه TU5 پلاس و TC7 پلاس روانه بازار می‌شود. پیشرانه TU5 پلاس با قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گیربکس ۶ دنده دستی و پیشرانه قدرتمندتر یعنی TC7 پلاس با قدرتی بیش از ۱۶۵ اسب بخار و گیربکس ۶ دنده اتوماتیک بر روی ری‌را نصب خواهند شد.

از امکانات رفاهی و ایمنی ری را می‌توان به پشت آمپر دیجیتالی، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف جلو، سیستم هشدار خروج از خط (LDW)، رادار نقطه کور (BSD)، شش کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز پارک برقی، استارت دکمه‌ای، سنسور نور و باران، سقف پانورامیک و تریم چرمی کابین اشاره کرد.

رقبا و قیمت احتمالی ری را

ازآنجایی‌که این خودرو در سگمنت کراس‌اوورهای کامپکت شهری قرار می‌گیرد، بایستی منتظر رقابتی داغ بین این خودرو و سایپا آریا باشیم. پیش‌بینی می‌شود ری‌را در تیپ‌های مختلف در محدوده قیمتی ۵۰۰ الی ۶۵۰ میلیون تومان به بازار عرضه شود.